Comhem webmail
Leif
2004-12-02 16:11:15 UTC
Hej
Använder någon comhems wemail? När jag loggar in så tar det väldigt lång
tid, ibland så lång tid att jag blir uttloggad pga inaktivitet. :-O
När jag kommer in så verkar inte mycket att fungera pga att det tar för
lång tid, tex så visas en tomsida som säger att det inte går att hitta
servern.
Jag har provat med Opera 7, Mozilla 1.7, IE 5.x och IE 6.
Dessutom om jag försöker gå in i Papperskorgen för att tömma densamma så
blir jag _alltid_ utloggad....

Leif
Leif
2004-12-02 21:02:42 UTC
Subject: Comhem webmail
From: Leif
Date: Thu, 02 Dec 2004 16:11:15 GMT
Newsgroups: comhem.internetcable
[...]
Ingen som har provat/använder webmailen från COmhem, som kan säga om den
fungerar eller inte?
Leif
Ove
2004-12-03 16:17:08 UTC
Post by Leif
Ingen som har provat/använder webmailen från COmhem, som kan säga om den
fungerar eller inte?
Leif
Hej, jo jag provade den tidigare, minns inte riktigt hastigheten
och så, men jag installerade ist Mozilla Thunderbird v. 0.9 och
samlade alla mina epostkonton på ett och samma ställe. Lotus
(jobbet), Comhem (privat), Tjohoo (privat) och Spray (privat)
Fungerar alldeles utmärkt.
Ove
Anders
2004-12-10 10:50:40 UTC
Hej, jag har använt det en hel del och det har funkat bra. Nu har ju
gränssnittet förbättrats avsevärt dessutom. Jag har inte upplevt
hastiheten som ett problem.
Anders